Warsztaty

Jednodniowe warsztaty zaplanowane są na 25 czerwca 2019 r. Zajęcia odbędą się w bloku sześciogodzinnym z  przerwami. Zapisy startują 14 marca. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zachęcamy do wcześniejszej rejestracji. W przypadku wyczerpania limitu miejsc na dany warsztat tworzona będzie lista rezerwowa. Cena za udział w warsztacie to 250 zł (oprócz nr 10). Zajęcia będą odbywały się równocześnie, nie ma więc możliwości uczestniczenia w więcej niż jednym warsztacie.

Uczestnictwo w warsztatach zostanie potwierdzone certyfikatem.

       Link do formularza rejestracyjnego.

       Tematy warsztatów:

  1. Teoria ugruntowana– prof. Marek Gorzko (Akademia Pomorska) opis warsztatow nr 1
  2. Kreatywność w badaniach jakościowych i analizach danych jakościowych – prof. Krzysztof Konecki (Uniwersytet Łódzki) opis warsztatów nr 2
  3.  Autoetnografia– dr hab. Anna Kacperczyk (Uniwersytet Łódzki), dr Marcin Kafar (Uniwersytet Łódzki) opis warsztatów nr 3
  4. Metoda biograficzna– dr Joanna Golonka-Legut (Uniwersytet Wrocławski) opis warsztatów nr 4
  5. Wykorzystanie oprogramowania komputerowego do analizy danych jakościowych (Atlas.ti) – dr Grzegorz Bryda (Uniwersytet Jagielloński) opis warsztatów nr 5
  6. Krytyczna analiza dyskursu– dr Joanna Bielecka- Prus (Uniwersytet Marii Curie- Skłodowskiej) opis warsztatów nr 6
  7. Warsztat analiz wizualnych, czyli co zrobić z tysiącem zdjęć?– dr Waldemar Dymarczyk (Uniwersytet Łódzki) opis warsztatów nr 7
  8. Ewaluacja nie musi być nudna!– Beata Ciężka (Polskie Towarzystwo Ewaluacyjne) opis warsztatów nr 8
  9. Od pomysłu do wykonania. Reinkarnacja koncepcji badawczej /place branding/– Grażyna Pol, Kamila Węglarska (Narodowe Centrum Kultury) opis warsztatów nr 9
  10. Socjologia Internetu – podejścia, ujęcia, praktyka (konwersatorium)- prof. Dariusz Jemielniak, (Akademia Leona Koźmińskiego) /uwaga, krótka formuła 2,5 h, w dniu 27 06. szczegóły konwersatorium  
  11.  Wywiady focusowe, dr Katarzyna Archanowicz (Uniwersytet SWPS, UKSW) opis warsztatów nr 11   
  12.  Design thinking- kreatywny proces z Uniwersytetu Stanforda w Kalifornii– Marianna Otmianowska (Muzeum Łazienki Królewskie) opis warsztatów nr 12